Jump to content


Community Status Updates


_Spawn_'s Photo

_Spawn_ → trickyhomunculi

bonjour mademoiselle desmarets, long time no speak :p how u doing?
Mar 28 2007 08:36 PM
_Spawn_'s Photo

_Spawn_ → Satwinder Virdee

heyyyyyy, how u doing?
Mar 28 2007 08:34 PM
texasgirlheather's Photo

texasgirlheather → Beckys_Mom

Well, I was going to tell you how pretty you are but I see that's been done a few times... lol... *waves magic wand, adds BM to friends list* you are officially my friend now!
Mar 28 2007 08:25 PM
texasgirlheather's Photo

texasgirlheather → bornagainuhmanduh

You're so beautiful! I have really enjoyed talking to you more closely on our thread, mmm.. I mean your thread. You have great ideas, see ya around!
Mar 28 2007 08:22 PM
~Onyx~'s Photo

~Onyx~ → BurnSide

Well, there are WORSE things to sacrifice a perfectly good Friday night for, this would be considered one of them. Just look on the "glass half full" side of things, when your done with Friday night, you can celebrate the new place Saturday night!!!
Mar 28 2007 08:07 PM
BurnSide's Photo

BurnSide → ~Onyx~

Was supposed to move this saturday, but couldn't get it off work. So it looks like i'm going to be moving all night on Friday after work. Yay joy lol. That's gonna be one hell of a weekend.
Mar 28 2007 08:01 PM
~Onyx~'s Photo

~Onyx~ → BurnSide

It's o.k. to look like a happy meal, if you feel like one to, lol. When do you start moving in to the new place...or have you begun to do so already?
Mar 28 2007 07:59 PM
~Onyx~'s Photo

~Onyx~ → snuffypuffer

Yeah, the sodium content is a bit high. That(the recipe with the chicken breast) sounds pretty good.
Mar 28 2007 07:56 PM
Alara's Photo

Alara → Ciraxis

You're the only cruel, animal killing man that I know that can make me laugh.
Actually, that's not a compliment coming from me. Hehehe...
Mar 28 2007 07:55 PM
's Photo

→ Ciraxis

Hey Ciraxis,just came in from the cold ok M8.
You use Photoshop then?
Cya bud.
'Cloud'
Mar 28 2007 07:54 PM
's Photo

→ napoleon883

Hey..Supernapore...Missed you in chat tonight..Oh well,next time.
:-) 'Cloud'.
Mar 28 2007 07:51 PM
Genocyde's Photo

Genocyde → kevinG

Welcome to UM
Mar 28 2007 07:45 PM
Satwinder Virdee's Photo

Satwinder Virdee → Pinowawa1

haha. thanks for pointing out my boobs!
Mar 28 2007 07:36 PM
's Photo

→ 143

Where thee be???
'Cloud' :-)
Mar 28 2007 07:31 PM
Ciraxis's Photo

Ciraxis → 143

Oh Where oh where has becca gone to?
Mar 28 2007 07:30 PM