Jump to content
Join the Unexplained Mysteries community today! It's free and setting up an account only takes a moment.
- Sign In or Create Account -

Welcome to the Machine.

  • entries
    174
  • comments
    1,859
  • views
    93,247

Entries in this blog

 

Blooooooog!

Hi, ladies and gentlemen. This is what a fossilized blog looks like. *points* Please -- talk, take pictures and whatever else you may find necessary at your leisure. What, expecting a punchline? *cackles*

Janiel

Janiel

 

Halloween party

So, yeah, I went to a Halloween party earlier this week, and not having anything much to wear, I dressed up as a girl. (Oh, yeah, huge stretch. ) Anyway, there's a couple pictures. ... but they creep me out, so be ready. http://janiel.pfordee.com/000_3345.jpg http://janiel.pfordee.com/000_3346.jpg (Blame for this picture goes 100% to Sara. It was her idea. http://janiel.pfordee.com/000_3344.jpg

Janiel

Janiel

 

Dusty...

My poor blog, it's so lonely and abused. And dusty. Really dusty. I need someone to put this on and clean up for me: Any volunteers?

Janiel

Janiel

 

I... have no life.

Why? Well, my friend was generous enough to share his WoW account with me. And, during the last four or five days, I've done little more than play it. Proof, you say? http://www.xfire.com/profile/janiel There. Eighty-freaking-four hours. 84! Rawr! But, yeah, I have a 21 Night Elf Hunter on Shadow Moon, if anyone who reads this wants to play with me. Her name's Janiel (what else would it be, seriously?), so yeah. Things and stuff.

Janiel

Janiel

 

Eh.

Oh, no, I'm not Canadian, I leave that job to Dot. But, I do 'eh' from time to time. Like now. I've abused this little piece of my internet by not updating it enough. *Kicks his blog* and by kicking it, apparently. Times are okay. Life is slow, and boring, at the moment. I still find myself unemployed, with no obvious drive to get myself on that life bandwagon. So, dull. Yep. Fun times, eh? (I did it again, didn't I? ) This next week may be spent not at home, but at a friend's house. 'Walking

Janiel

Janiel

 

For Versus:

I pledge allegiance to the frags of the united stats of Versusica, and to the servers for which it stands: one game under LAN, invincible, with killing and fun times for all.

Janiel

Janiel

 

OHNOES! THE END IS... not so nigh...

*Looks down at the date* Hmm. *sees that the date is 06/06/06* Hmm... *looks out the window and sees a beautiful Hawaiian night sky* Hmm... *looks down and sees that he is, in fact, breathing* HMM... *sticks his tongue out to all those who thing we're all gonna die today* Hah, losers. *gives a random props to Snuffy, whose blog reminded me that today is... not armageddon*

Janiel

Janiel

 

Neat little tidbit

Here's a little something you can wrap your mind around. I am member 1004. Which means there were only 1003 people signed up before me, but 33875 people signed up after me. How cool is that?

Janiel

Janiel

 

Three Years!

Today marks my third-year anniversarry on this forum. Whee! Go me! My birthday was also a few days ago, which was awesome. I finally got me a PS2 and I got Kingdom Hearts II to go with it. I also got a RE4 poster, some kick-ass headphones, a T-shirt that says "Bondage: It's knot for everyone" XD, and a universal remote that even works with my ps2. Cool beans. I also got to play for an entire day for free at Versus, "birthday hours" they call it, which I did yesterday. 13 hours of Oblivion s

Janiel

Janiel

 

Questions!

If a mind were to melt, would it simply sit in your head and slosh around? Or would it slowly pour our of every orifice above the shoulders? If the same mind were to break in the woods, would anyone hear it? What about if it happened in the middle of suburbia? Or, maybe, a schoolyard? If the mind split in two and the two sides declared war on each other, which side would win (judging on what parts of the brain are on either side)? If you could, would you trade minds with someo

Janiel

Janiel

 

You see, kids...

Our government does listen to the people. Let that be a lesson to all you so called "rebels" out there. I just got this letter from the U.S Senate today, in regards to an email I sent a while back, during all that "Video games are the devil" stuff, you know, when GTA: San Andreas had its little scandal.

Janiel

Janiel

 

Thoughts Of A New "Father"

Well, today was an interesting day, I spent the whole day at the hospital because I was having odd complications in my stomach. Turns out I'm pregnant. Two and a half weeks. Yes, Walking Between Spirits, you are the mother. See, I told you we shouldn't have gone to that hotel room. I also got papers from the government (they find out about this stuff quick, eh? Almost like the X-files or something. I swear, if the FBI shows up, I'm gonna flip.) saying, effective Monday morning, that you and I

Janiel

Janiel

 

Lollerowned! *Gaspz*

Today, err... yesterday, technically, was a total Versus day for me. Which I haven't had in a couple weeks, so it was nice. It was also a tournament day. Which was even nicer. And... I got to play in two tournaments. Unreal Tournament (Hehe, an Unreal Tournament tournament) and Half-Life 2: Deathmatch. Both games I really enjoy. Both games I hardly play. I... won both. The first one (UT) I won on a technicality, I actually got second. But since one of the owner's sons played, and won, he ac

Janiel

Janiel

 

Making hawt love to myself?

Janiel says: Wanna have hawt secks? Janiel|Alice says: 'kay Janiel says: 'kay Janiel says: *humps* Janiel|Alice says: Oh, yes, baby harder Janiel says: *humps harder* Janiel|Alice says: 'kay Janiel says: 'kay Janiel says: *Hands over $15*, thanks for the fun Janiel|Alice says: 'kay

Janiel

Janiel

 

Gas masks...

Yes, gas masks. They have to be one of the coolest and sexiest things ever. Honestly. I wanna hug the inventor. Look for yourself, then tell me they aren't. Ahh, good times. (P.S. Yes, that IS an Army of Darkess shirt I'm wearing. )

Janiel

Janiel

 

And... We're back!

Thank you for waiting, we are now back and fully operational. I'd like to fill you in on my recent life: I did indeed have another fun-filled weekend, though I'm way too lazy to go into it. I'll just say this: I spent a day 'cuffed to a sexy girl with blue hair (If you read this, you know who you are ). P.S.: Proof!

Janiel

Janiel

 

MIA

Computer's broken again. Won't be around much for a few days. Week at the most. kthxggbai

Janiel

Janiel

 

The unexpected barrage of compliments.

Now, this weekend was a good one. Arsenik and I spent it wasting our lives on random fun, which we haven't had the chance to do for some time. It all started Saturday morning. We ended up at our local "Savers" (Uber-super-deal-store. Lots 'o cheap clothes) and spent nearly two hours poking around. We ended up buying two things. Nik: Super-tight fake-leather pants. Me: Long, black skirt (Yes, people, a skirt... =D ) with a single awesome pocket. XD Now, cue a couple hours later, we show up at V

Janiel

Janiel

 

Hmm, curious.

http://kevan.org/johari?name=Janiel Click the link, do what it says. I wanna see how people perceive me. kthxggbai And the flip-side: Negative words. http://kevan.org/nohari?name=Janiel

Janiel

Janiel