Jump to content
Join the Unexplained Mysteries community today! It's free and setting up an account only takes a moment.
- Sign In or Create Account -
xCrimsonx

Is Oprah Dying?

29 posts in this topic

Recommended Posts

xCrimsonx

I was at the shops the other day and had I a peek at the front page of the magazine. Didnt buy it though, trying to save the trees. lol

Is It true that Oprah Winfrey has been diagnozed with a disease? It said she only has 5 years left to live.

Is this true?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Princess Serenity

I doubt it. I don't think it's true. What magzine is this?

Share this post


Link to post
Share on other sites
swtp

Probably just tabloid hype! I won,t believe it until Oprha herself comes on t.v. and says a tearfull good bye! :no:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DДrk_Lotu§

god i hate those god damn tabloid papers... and even so just because it's in a paper does not make it true and imo who cares

Share this post


Link to post
Share on other sites
EmpressStarXVII
god i hate those god damn tabloid papers... and even so just because it's in a paper does not make it true and imo who cares

linked-imagelinked-imagelinked-imagelinked-image I can sense your anger lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
DДrk_Lotu§

really? I could have sworn i was being subtle about it ;):tu:

Edited by DДrk_Lotu§

Share this post


Link to post
Share on other sites
Princess Serenity

I hate the tabloids. Especially the "end of the world" thing! I don't even pay attention to them anymore. Unless they have something completely different.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iilaa'mpuul'xem

I am sure she will be a great loss when the time comes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorybebe
I am sure she will be a great loss when the time comes.

They say some of the craziest things, then you open them up and say IF blah blah or some other such nonsense.

Share this post


Link to post
Share on other sites
omerta
god i hate those god damn tabloid papers... and even so just because it's in a paper does not make it true and imo who cares

ahh they annoy me so much

wow so and so lost 5 pounds

how does that affect me?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MissMelsWell

Oh I dunno, I'm kinda sad... the Weekly World News is going out of business. I never buy it, but I love reading the "hot sheets" in the grocery line because the headlines are SO funny. My favorite from the Weekly World News?

Bigfoot Kidnaps Lumberjack for Sex Slave!

That headline slayed me for nearly 30 minutes, I could NOT stop laughing. :rofl:

Edited by MissMelsWell

Share this post


Link to post
Share on other sites
glorybebe
Oh I dunno, I'm kinda sad... the Weekly World News is going out of business. I never buy it, but I love reading the "hot sheets" in the grocery line because the headlines are SO funny. My favorite from the Weekly World News?

Bigfoot Kidnaps Lumberjack for Sex Slave!

That headline slayed me for nearly 30 minutes, I could NOT stop laughing. :rofl:

I know! I have started giggling in line because of reading the headlines, and had people turn and look at me like I'm nuts. Once I point at the "magazine" they totally get it! :lol: ...and the pictures of the supposed Bigfoots, Devilbabies, etc are SO well done and realistic! LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blueguardian

yes she is dying, im dying, your dying we are all dying. unless your immortal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Princess Serenity
yes she is dying, im dying, your dying we are all dying. unless your immortal

Even the immortal die. When you cut their heads off.

Oh I dunno, I'm kinda sad... the Weekly World News is going out of business. I never buy it, but I love reading the "hot sheets" in the grocery line because the headlines are SO funny. My favorite from the Weekly World News?

Bigfoot Kidnaps Lumberjack for Sex Slave!

That headline slayed me for nearly 30 minutes, I could NOT stop laughing. :rofl:

:lol: Omg. XD

Share this post


Link to post
Share on other sites
xCrimsonx

Um okey dokey, I wont believe it till i here It from her mouth aswell.

And YES we are all dying 'BG'.

Dont love her, but dont hate her either.

I dont believe what I see in the magz, but Its good to toss a topic around.

Okay I gotta know more about this bigfoot thing. Tell us more MissMels?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluelight

the headline make it sound like she's make a pact with the devil lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
JAKERZ666

Hoax I Guess.. Nooooo Oparah Like Greatest Person :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint
Is this true?

Unfortunately not, I would imagine

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primeval

I sure hope so.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bunny Munro

Good to see I'm not the only one with a hatred for Oprah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sunburst
I was at the shops the other day and had I a peek at the front page of the magazine. Didnt buy it though, trying to save the trees. lol

Is It true that Oprah Winfrey has been diagnozed with a disease? It said she only has 5 years left to live.

Is this true?

1. the trees are already dead. henece they are here, use it don't let them die in vain

2. If oprah is dieing, i would be happy, but i doubt she is. look on the news or on one of her shows to find out more

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wolvenblood
the headline make it sound like she's make a pact with the devil lol

Who knows? She is a celebrity so she might have.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sunburst
Good to see I'm not the only one with a hatred for Oprah.

oo i wish bad things for her...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stixxman

we can only hope, someone with that much sanctimony is bound to die eventually aren't they?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Raptor

Why do we all hate Oprah?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.