Jump to content
Join the Unexplained Mysteries community today! It's free and setting up an account only takes a moment.
- Sign In or Create Account -
skookum

Talking Urinal to stop Drink Driving

35 posts in this topic

Recommended Posts

skookum

When taking a leak, customers are greeted with a message which begins: 'Hey, listen up - that's right, I'm talking to you.

'Have you had a few drinks, maybe a few too many?' it says, before warning motorists, 'Do yourself and everyone else a favour and call a cab.'

http://www.metro.co....drink-and-drive

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
UFO_Monster

As neat as this idea sounds, I don't think it will do much to curb drunk driving.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
schizoidwoman

I was once talked at by a disembodied Eric Idle whilst using the facilities at a cinema in Preston (he was advertising Splitting Heirs, so it was a good few years ago); it was somewhat disconcerting.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
and then

If the shock of it caused you to lose control of your bladder at least you'd already be in the right place.....

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eldorado

I'll never take advice from a bar urinal ever again after that one told me, "Yep. She looks a dead-ringer for Charlize Theron. Go for it."

pfft

Edited by Eldorado
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffey

I'll never take advice from a bar urinal ever again after that one told me, "Yep. She looks a dead-ringer for Charlize Theron. Go for it."

pfft

Hahahaha, been there before. lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
and then

I'll never take advice from a bar urinal ever again after that one told me, "Yep. She looks a dead-ringer for Charlize Theron. Go for it."

pfft

Never had one speak to me but I did read this sign over one once: Please don't put cigarette butts or gum in urinal.(it makes the cigarettes too hard to light and the gum too salty) :w00t:
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZaraKitty

"Dude, she's totally 18."

Damn urinal got me in some serious trouble.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolfknight

That would freak we right out. Be taking a pee and the uninal start talking might leave a yellow stream on the floor. I would be wondering if the flashback are coming back. Or Candid Camera is back on TV again. :w00t:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
None of the above

"Your p*** smells like vodka and sugar puffs, better call a cab"

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Old Man Waffles

rofl. i wonder what other kinds of stuff it says... O_O

Share this post


Link to post
Share on other sites
DeathRain2012

the message said what kind of stuff it says... O_O

Share this post


Link to post
Share on other sites
King Fluffs

I don't use bars or drink.

I'm freeeeeee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffey

"Dude, she's totally 18."

Damn urinal got me in some serious trouble.

It' so hard to tell nowadays. I sometimes ask for ID.

Share this post


Link to post
Share on other sites
None of the above

rofl. i wonder what other kinds of stuff it says... O_O

I can think of some possibilities that aren't suitable for print ;)

But how about "that's so strong it's stripping my enamel, might want to try the next one on the rocks?"

Makes you wonder if these 'facilities' will attract a new type of customer partial to having conversations with the 'things' that they pee on? :unsure2:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
pallidin

It' so hard to tell nowadays. I sometimes ask for ID.

Yeah, I hear you on that.

Years ago I had sex with a girl I swore was above age. I was investigated and the Reno police refused to file charges against me because she seriously looked older than she was.

The fact that I didn't have sex with her again after I was told her true age probably helped keep me from prison I suppose.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coffey

Yeah, I hear you on that.

Years ago I had sex with a girl I swore was above age. I was investigated and the Reno police refused to file charges against me because she seriously looked older than she was.

The fact that I didn't have sex with her again after I was told her true age probably helped keep me from prison I suppose.

Haha, I bet that was akward. I would have been so annoyed at her.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DKO

You walk up to the urinal and all it does is laugh...

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
pallidin

Haha, I bet that was akward. I would have been so annoyed at her.

Yeah. I left Nevada after being cleared and went back to my home state.

Was the scariest **** in my life.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pallidin

You walk up to the urinal and all it does is laugh...

Lol. That would be messed up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
None of the above

How about:

"Seeing as most of that went down your leg, you might want to walk home"

or:

"That's enough, three shakes only! You're not on holiday"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alienated Being

It tackles "drink driving", huh? I think it should be tackling "drunk driving". What the hell is "drink driving"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
csspwns

lol tats funny but wont take startle them and make them *ahem* tense up?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hawkin

I saw a sign over a urinal that said, Don't Eat The Big White Mint.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
and then

I can think of some possibilities that aren't suitable for print ;)

But how about "that's so strong it's stripping my enamel, might want to try the next one on the rocks?"

Makes you wonder if these 'facilities' will attract a new type of customer partial to having conversations with the 'things' that they pee on? :unsure2:

I laughed so hard on this one that I think I pulled a muscle..just wanted to thank you.. :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.