Jump to content
Join the Unexplained Mysteries community today! It's free and setting up an account only takes a moment.
- Sign In or Create Account -
snuffypuffer

The truth game

14,991 posts in this topic

Recommended Posts

mypaddedroom

yes I stayed up playing Grand Theft Auto vice city NBA LIVE 2005 and I remember the first time I had the internet i was up till sunrise!

Q: What's earliest time u went to bed?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deimos

5:30. I think I was sick or something

U?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishari

like 1 pm but because i was sick.

Q: Fav video game now?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kikuchiyo

-well right now it madness interactive (pc)

because of a soccer tunament (Fifa 98 on n64), Smash bros n64.(99 lives suvival challange) and because i wanted to reach "airline pilot" in vice city.

best 5 minutes of your life?

Edited by kikuchiyo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deimos

hmm, don;t know. Too many.

U?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom

dunno???

Q: Whats most expensive thing u bought?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tia

A house.

Q. You?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kikuchiyo

well now i feel cheap... Ray band glasses

you?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boo_ Boi

Paintball gun.

Q: Craziest person you ever met? wacko.gifwacko.gif

Edited by Boo_ Boi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishari

hmmm me! lol i dunno.

Q: if you would go back in time for 1 hour what would you change?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kikuchiyo

I wouldn't change anything, but i would try to create a time loop hole.

you?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishari

say hello to the propheit Muhammad.

Q: how many hours do you sleep?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AztecInca

On a school night around 6 and on a the weekend and during holidays around 8!

Q) Do you ever just not sleep?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canadian Rottweiler

Yeah,I know.It isn't that nice at the moment(Meaning not great shape),but my step dad is a mechanic and a detailer,so it will be fun for him to fix up. grin2.gif

BTW,thanks for the info about the cars.I didn't know that some of those even existed. wacko.gifthumbsup.gifgrin2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom

Nope I sleep at least 7hours a night.

Q: What was the best thing that happened to u this week?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canadian Rottweiler

I got a new large blue pictus catfish for my fish tank grin2.gif

Worse thing that happened to you this week?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom

I got sick at school on Monday that was it! Otherwise MY WEEK WAS PERFECT!!!

Q: Are u happy now?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canadian Rottweiler

Sure

What was the best thing that happened at school this week?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom

Me & my girlfriend are back together again!

Q: What are u looking forward to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canadian Rottweiler

Going scuba diving in a week or two

What are you not looking forward to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kikuchiyo

monday...

B&W or colour?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom

I dunno

Q: What is he ^^^ Talking about?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Canadian Rottweiler

I'm not too sure what he's talking about. rolleyes.gif

Favorite rapper...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom

2Pac

yours?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mypaddedroom
true or false u got a girlfriend or boyfriend?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.