Jump to content
Join the Unexplained Mysteries community today! It's free and setting up an account only takes a moment.
- Sign In or Create Account -
BrooklynGuy

Pro Football 2019

63 posts in this topic

Recommended Posts

Myles
50 minutes ago, BrooklynGuy said:

I with the Giants would of listened to you Myles, I don't understand their thinking taking the #8 ranked QB. :td:

Seems very odd.   He would have been available much later.   

I wasn't a fan of the Colts trade.   Traded down 20 spots and only got a 2020 2nd rounder in return.   

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
OverSword

Oh baby we just got a weapon!!!! DK Metcalf out of Ole Miss. Russell Wilson is gonna do some serious damage with this guy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myles

So Titan fans decided to boo Colt Reggie Wayne.  Then got roasted.

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
BruiserBrody

I am a bit concerned that My Packers used the 12 pick on a guy who had the same wonderlic score as my couch, took plays off, comes in injured and is being asked to switch positions. 
We salvaged it though by giving up our bread and butter picks to trade up for a undersized safety that must start NOW. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
BrooklynGuy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myles
On 4/28/2019 at 5:45 PM, BrooklynGuy said:

Another great pick by the Giants. :td:

In 4-5 years, this may be graded as a good draft.   For this season, it was bad.  

On the bright side, they'll have a top 10 pick again next year.  

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
BrooklynGuy
7 hours ago, Myles said:

In 4-5 years, this may be graded as a good draft.   For this season, it was bad.  

On the bright side, they'll have a top 10 pick again next year.  

I hope you are right Myles, I'd be happy with a winning record after the poor play the last few seasons. 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrimsonKing

I liked NO's draft,once again Carolina left me at a loss for words...

The Panthers did pick up a O lineman in the second rd,but the first rd pick of a undersized DE/LB'er hybrid was stupid!...shoulda went with last years Colts model and picked up 2 O-lineman in the first 2 rds!

@BG...yeah bud,that wasn't a good draft for your Giants...but i think they are trying to tank this year to get a top spot in next years draft in a absolutely LOADED QB class to find Eli's heir...

@Farmer77 Browns have left me stunned!...3 straight drafts and off season moves that made sense and looked like people in the front office actually knew what they were doing and wanted to win! :lol: :tu:

I would be shocked if Cleveland didn't atleast go 10-6 and win a playoff game or 2!...who'da thunk :huh: :lol:

Once again,i think the Pats hoodwinked the entire league and got the "steal" of the rd every ****ing rd lol...crafty bastids lol

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Farmer77
14 hours ago, CrimsonKing said:

Browns have left me stunned!...3 straight drafts and off season moves that made sense and looked like people in the front office actually knew what they were doing and wanted to win! :lol: :tu:

Get right with your god the end is nigh! :lol:

Honestly this off season has been WEIRD and im loving every second of it. Gonna go see Baker vs Kyler in December hopefully everyones healthy and on the field.

Grier was a weird pick for the Panthers. With his experience hes a plug and play backup but damn thats a high pick for that.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrimsonKing
2 hours ago, Farmer77 said:

Get right with your god the end is nigh! :lol:

Honestly this off season has been WEIRD and im loving every second of it. Gonna go see Baker vs Kyler in December hopefully everyones healthy and on the field.

Grier was a weird pick for the Panthers. With his experience hes a plug and play backup but damn thats a high pick for that.

 

S***...with the O-line in the state "They" have put and left it in the last 4 years,Grier should just go ahead and spend that signing bonus on a good insurance policy lol

Hell bud,they were seriously talking about sitting Cam this season to see if a year off could help his shoulder :wacko:

Look at their draft picks the last 4 years... :blink:

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Farmer77
1 minute ago, CrimsonKing said:

Hell bud,they were seriously talking about sitting Cam this season to see if a year off could help his shoulder :wacko:

Seriously? Damn might as well ship him over to Europe for some Peyton "stem cell" therapy if youre gonna go that far. I had no idea.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrimsonKing
4 minutes ago, Farmer77 said:

Seriously? Damn might as well ship him over to Europe for some Peyton "stem cell" therapy if youre gonna go that far. I had no idea.

 

Yeah dude no s***,it was/still might be a possibility...

Why that team has s*** the bed on the O-line has been a mystery none can solve...Hell if i was Grier,my boxers would have s*** stains already lol

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.