Jump to content
Join the Unexplained Mysteries community today! It's free and setting up an account only takes a moment.
- Sign In or Create Account -

anyone here buy orange man's junk?


the13bats

Recommended Posts

On 4/2/2024 at 1:29 AM, Grim Reaper 6 said:

These are great gifts and they are made in South Korea!

Its a pencil Sharpener.

IMG_1459.thumb.jpeg.7f500f8a5b92e68198f4f3784930693a.jpeg

Lol. I thought for a second that was Bill Clinton.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 
1 minute ago, DieChecker said:

Lol. I thought for a second that was Bill Clinton.

I think they sell those too; I know they sell an Obama model!!!!!!:D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

I'd only buy the stuff so i could put it away as collectable. The problem being a half million other people are probably doing the same. And something not rare isnt really collectable.

I got trunks of "collectible" comic books that are worth 15 cents each.

So, I've not bought any of his junk.

I did buy a Trump $2 bill (supppsed to still be legal tinder) a while back for like $15. I thought to "collect" it, before I decided it was a waste. But that money didnt go to Trump AFAIK. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Grim Reaper 6 said:

I think they sell those too; I know they sell an Obama model!!!!!!:D

A quick online search shows several Clinton pencil sharpeners, but all of them the pencil goes in the mouth. 😆

Bill's middle name is Jefferson, so BJ Clinton isnt actually incorrect...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DieChecker said:

I'd only buy the stuff so i could put it away as collectable. The problem being a half million other people are probably doing the same. And something not rare isnt really collectable.

I got trunks of "collectible" comic books that are worth 15 cents each.

So, I've not bought any of his junk.

I did buy a Trump $2 bill (supppsed to still be legal tinder) a while back for like $15. I thought to "collect" it, before I decided it was a waste. But that money didnt go to Trump AFAIK. 

I think that anyone who supports Trump financially whether it's for his legal of other merchandise is crazy. And sadly the people who appear to support him the most are those who are least able to do so financially. But that doesn't him from putting his hand, I would like to know how much of that money goes into his pocket, I think most people would be surprised if they knew.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DieChecker said:

A quick online search shows several Clinton pencil sharpeners, but all of them the pencil goes in the mouth. 😆

Bill's middle name is Jefferson, so BJ Clinton isnt actually incorrect...

That sounds very fitting, I know Monica made bank off that BJ and I don't blame her a bit. I think she deserves everything she got, and more.:yes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
16 minutes ago, Grim Reaper 6 said:

I think that anyone who supports Trump financially whether it's for his legal of other merchandise is crazy. And sadly the people who appear to support him the most are those who are least able to do so financially. But that doesn't him from putting his hand, I would like to know how much of that money goes into his pocket, I think most people would be surprised if they knew.

I did, a month or so back, donate to a Trump Go-Fund-Me and posted a pic of the donation on UM.

I was curious who, and how many, would care. But surprisingly no one cared.

I did it more out of curiousity about reactions here, than to actually help Trump, as he'd need like ten million donations. And that just wasnt going to happen.

I wonder if he ever got the money? I dont think i got the money back...

Edit: WOW! There ARE a lot of suckers out there...

(Removing link, as i believe UM doesn't like posting money requesting sites)

Quote

$2,022,170 raised of $355,000,000 goal • 33.5K donations

Doubtless people can google the site if they want to.

Edited by DieChecker
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, DieChecker said:

I did, a month or so back, donate to a Trump Go-Fund-Me and posted a pic of the donation on UM.

I was curious who, and how many, would care. But surprisingly no one cared.

I did it more out of curiousity about reactions here, than to actually help Trump, as he'd need like ten million donations. And that just wasnt going to happen.

I wonder if he ever got the money? I dont think i got the money back...

Didn't see it.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, psyche101 said:

Didn't see it.

 

Maybe for the better, eh??

Dang! Its 3 AM...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 minute ago, DieChecker said:

Maybe for the better, eh??

Dang! Its 3 AM...

:lol: :rofl:

 

Nah it's only 8pm!

Broncos are winning!

Edited by psyche101
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2024 at 9:42 AM, Antigonos said:

It’s just missing Putin holding the brush.

Or Stormy Daniels.

Or Ivanka.....

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, DieChecker said:

I did, a month or so back, donate to a Trump Go-Fund-Me and posted a pic of the donation on UM.

I was curious who, and how many, would care. But surprisingly no one cared.

I did it more out of curiousity about reactions here, than to actually help Trump, as he'd need like ten million donations. And that just wasnt going to happen.

I wonder if he ever got the money? I dont think i got the money back...

Edit: WOW! There ARE a lot of suckers out there...

(Removing link, as i believe UM doesn't like posting money requesting sites)

Doubtless people can google the site if they want to.

I think I posted the site in one of these threads. It couldn't be more than 1-2 weeks ago. At that time, there was just over $2 million. I said a lot of people were going to be out money. Maybe the site is slowing down now.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.